Оратівський ЗДО "Сонечко", смт. Оратів
Вінницька область, Вінницький район

Музичний керівник

                           

                                                                                               Свято Різдва

Зима - чудова пора року! Вона дивує нас своєю красою та загадковістю. Різдво - одне з найбагатших та найрізноманітніших народних обрядів свято. Це сімейне свято, на якому за вечерею збирається вся родина, що є символом домашнього вогнища та благополуччя. Традиції цього свята наповнені добротою та людяністю. Напередодні нового року у нашому дошкільному закладі відбулися Різдвяні розваги. Вихованці усіх груп виконували традиційні колядки, водили хороводи,з приймали участь у конкурсах та грали в різноманітні ігри.

Гостинні господар з господинею запросили всіх до своєї оселі, пригощали смачними пирогами, розповідали про народні традиції, а дітки з задоволенням слухали.

Всі учасники святкового дійства отримали безліч позитивних емоцій.

Метою даного свята є формування пізнавального інтересу дошкільнят до українських народних свят, дитячих колядок, виховання у дітей бажання робити добрі справи та допомагати один одному.

                           Свято Миколая     
Зима... Пора чудес і новорічних казок.
Мерехтливий іній та золоті розсипи снігу, іскристі шубки дерев та чарівні візерунки на шибках - як тут не заспівати від радості?
19 грудня - одна з найочікуваніших дат у році, день, перед яким усі дітлахи намагаються бути якомога чемнішими - свято Миколая.
Цей день є невід'ємною частиною української культури та історії, знати яку не лише важливо, а й цікаво.
Нині, традиція святкувати цей день відроджується по всій Україні, а дітки з терпінням чекають подаруночки. 
Днями Святий Миколай завітав і до наших діточок в садочок.  Разом з Чудотворцем була запрошена Зимонька, яка розважалася з малятами 1 молодшої групи : співали пісеньки, водили хороводи, танцювали та гралися.
До діток старшої групи також завітали на свято герої : Зима - кружляла з дівчатками в таночку , Ябіда - смішила і розважала, Янгол - вчив і нагадував малятам про добрі справи та Святий Миколай - з яким грали в ігри та танцювали запальну руханку.
По закінченні заходу, дітки отримали солодкі подарунки та безліч позитивних емоцій,а Святий Миколай побажав усім добра, миру та гарного настрою на всі зимові свята!

 

 

 

Свято Осені 2022

Цікаво та весело пройшли осінні свята у нашому закладі. Минулого тижня наш садочок поринув у чарівну осінню казку. Вихованці отримали неабияке задоволення від приходу Осені-чарівниці. Адже вона подарувала малятам не лише смачні гостинці, а й безліч позитивних емоцій, гарний настрій, який відчувався в піснях, танцях, іграх.

Діти старшої групи показали себе в ролі справжніх акторів, які створили святкову атмосферу у музичній залі.

Свято Осені в середній групі

Запрошували вихованку музичної школи Довбиш Вероніку

В групу раннього віку завітав Миколай

 

Вплив музики на емоційний,творчий,психічний розвиток дитини безперечний. Музика здатна викликати у малюка шквал почуттів і переживань. Вже в перші місяці дитина прислухається до мелодійних та заколисуючих звуків колискової,жваво реагує на танцювальну музику, зупиняє погляд на музичному інструменті, що звучить. Музичні здібності у дітей проявляються дуже рано. Музика постійно викликає в дитини посмішку, рух, вона вся ніби перетворюється та пожвавлюється. З віком емоційний відгук дитини на музику носить більш визначений характер.

Педагогічний процес з музичного виховання в нашому закладі зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного в природі, в найближчому оточенні, у повсякденному побуті, що викликає у дітей різного віку емоційні відчуття. Музика є обов'язковою під час проведення розваг, спортивних свят, ранкової гімнастики тощо. Музичний розвиток, виховання здійснюється за розділами: співи, слухання музики, музично-ритмічні рухи, танці. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. У результаті ознайомлення дітей зі світом краси й гармонії, світом мистецтва пробуджується їх бажання займатися різними видами художньо-естетичної діяльності. Під час свят батьки завжди мають змогу спостерігати за діяльністю дітей, оцінити рівень розвитку їх музичних,мовних, рухових та інших здібностей.

Робота з музичного виховання в нашому садочку розпочинається ще у ранньому віці. Навсіх етапах шляху тривалістю в шість років дітки систематично, послідовно займаються всіма видами музичної діяльності. Вчаться слухати музику, співати, танцювати, грати на музичних інструментах, виконувати ролі у театралізованих виставах. В процесі розучування, співу в дітей розвивається пам’ять, міцніють голосові зв’язки, уміння правильно дихати. Йде постійна робота над дикцією. Дитина вчиться правильно наспівувати звуки, слова, речення, виразно, ритмічно, красиво танцювати, висловлювати в танці свої почуття і емоції, запрошувати на танець один одного і проводжати після танцю. Танцювати дуже корисно для здоров’я. У дитини розвивається правильна постава, -надалі вона почувається впевнено в будь-якій ситуації. Також прищеплюємо любов до класичної музики, розширюємо кругозір. При систематичному слуханні музики у дітей виробляється посидючість, увага - це вже підготовка до школи та подальшого життя. Ми бачимо в кожній дитині таланти і здібності, допомагаємо їх розкрити. Музика – є одним із засобів виховання, але коли вона усвідомлено сприймається дитиною. Людина, якій в дитинстві розкрили вікно в світ прекрасного, вміє повніше і радісніше сприймати життя, бачити світ багатосторонньо. І ми, дорослі, допомагаємо дітям побачити красу в природі, в праці, вчимо хвилюватися і радіти. Кожному з батьків потрібно пам’ятати, що дітей несприйнятливих до музики немає. Навчаючи музиці, ми впливаємо на загальний розвиток і духовний світ дитини. Заняття музикою впливають на інтелектуальний розвиток і емоційне самопочуття дитини. Прискорюється ріст клітин, що відповідають за інтелект людини. Під дією музики активізуються енергетичні процеси організму, спрямовані на фізичне оздоровлення. Тому на музичних заняттях ми ретельно відбираємо музичний матеріал. Розвиток музикальності у кожної дитини індивідуальний, тому не потрібно засмучуватися, якщо у малюка не відразу виходить співати і танцювати, для цього потрібен час.

На музичних заняттях ми розвиваємо кожну дитину і підходимо до кожної дитини індивідуально. Велика увага приділяється такому інструменту як – голос. Саме голос здатний стати основою музичної культури людини в майбутньому.Під час святкових ранків ми часто показуємо музичні казки, адже вони користуються у дітей незмінною любов’ю. Їх можна використовувати як чудовий ключик, який відкриває дверцята в навколишній чарівний світ образів, фарб, звуків, рухів. Навчаючи співу, ми враховуємо фізіологічні особливості дитини, методику роботи над диханням, темпом, дикцією. Пісенний і танцювальний репертуар підбирається відповідно до вікової групи. Навчання передбачає індивідуальний підхід і знання фізіології кожного віку. На музичних заняттях ми вчимо дітей любити співати пісні, вміти слухати музику різних жанрів, правильно, красиво і естетично рухатися. Хочеться і батькам побажати, щоб удома, на відпочинку, під час прогулянок зі своїми дітьми ви приділяли увагу музичному вихованню малюків і допомагали реально сприймати дійсність у всій красі і різноманітті, не руйнуючи чудовий світ дитини.

Основні завдання музичного виховання:

1. Виховувати любов та інтерес до музики ( тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики).

2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.

3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах, знайомити з початковими елементами музичної грамоти (все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно).

4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів (якщо в цьому віці дитину навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіхїї здібностей).

5. Сприяти розвитку музичного смаку.

На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

 

 

Логін: *

Пароль: *